Outsourcing er blevet et kontroversielt spørgsmål og et varmt emne blandt præsidentkandidater i år. Men har du holdt op med at tænke, hvordan din virksomhed kan drage fordel af effektivitet, funktionalitet og besparelser på outsourcing? Hvis du har, kan du finde, at, ligesom mange andre, du er allerede outsourcing- og nyde dens fordele.

Hvad Outsourcing?

Outsourcing simpelthen betyder “udlicitering” forskellige funktioner i din virksomhed. Det betyder ikke nødvendigvis, at du vil udlicitering arbejde til udlandet, fordi der er mange amerikanske virksomheder, der leverer outsourcing tjenester dvs. kommerciel trykning og rengøring, blandt andre.) De leverandører, der leverer outsourcede tjenesteydelser kan være selvstændige entreprenører, rÃ¥dgivende virksomheder, midlertidig Medarbejderydelser eller professionelle servicevirksomheder. Et almindeligt eksempel pÃ¥ outsourcing er lønningssystem behandling. Andre almindeligt outsourcede funktioner, der kan leveres af professionelle servicevirksomheder omfatter:

Lederskifte-planlægning

Regnskab og skat forberedelse

Informationsteknologi (IT)

Consulting (dvs. due diligence, business planlægning)

Distributionstjenester

Pension management

Fremstillingsvirksomhed

Forsamling

Bemanding

Haven vedligeholdelse

Ejendom og indkomst skatteplanlægning

Hvorfor Outsourcing kan arbejde for din virksomhed

Fortune 500 selskaber er under mikroskop for outsourcing tusindvis af job i udlandet til lav løn arbejdstagere, potentielt forlader amerikanske arbejdstagere arbejdsløse. Men ifølge Forrester Research Inc., 2,7 millioner arbejdspladser tabt i de sidste tre år, kun 300.000 har været fra outsourcing. Med det i tankerne betyder outsourcing noget andet for familie og privatejede virksomheder. Med hård konkurrence påvirker margenerne i mange virksomheder, virksomheder konstateringen af, at de ikke har råd til lag af administrative overhead dedikeret til opererer deres kerneforretning. De er klar over, at outsourcing giver alternativer til at gøre alt for sig selv. For eksempel, hvis din virksomhed er distribution, kan der ikke være behov for at ansætte en stor administrativ overhead dedikeret til at støtte funktioner som dem, der er anført ovenfor. Virksomheder, der leverer outsourcing tjenester er i stand til at investere mere tid og flere ressourcer til de specifikke funktioner, der genererer indtægter. På grund af dette, kan de fungere mere effektivt og økonomisk, som kan hjælpe dig med at konkurrere mere effektivt end virksomheder, der gør det selv.

Informationsteknologi er et godt eksempel på dette. Prisen i personale, ydelser og uddannelse til at holde tempoet i en hurtigt skiftende verden af informationsteknologi er uoverkommelige for de fleste privatejede virksomheder. Ved at outsource denne funktion, management er fri til at fokusere sin energi på de centrale aspekter af business-dem, der giver indtægtsskabende produkter og tjenester- og lade de andre områder til kreditorer, der specialiserer sig i at udføre disse funktioner.

Fordele ved Outsourcing

Fortalere for outsourcing nævner en række Ã¥rsager til “at lade andre gøre det.” Her er nogle af de vigtigste:

Omkostningsbesparelser – af outsourcing funktioner, der tidligere blev udført i huset, er virksomheder ofte i stand til at reducere deres medarbejder niveauer og dermed forbundne omkostninger, sÃ¥som rekruttering, tilsyn, løn og fordele. Ved at outsource en kapitalintensiv funktion, kan du ogsÃ¥ reducere omkostningerne ved udstyr forældelse og afskrivning. En del af din besparelser vil gÃ¥ til outsourcer, men outsourcing leverandører har en strammere kontrol med frynsegoder og køre slankere overhead strukturer. De ved ogsÃ¥, hvordan man skal hÃ¥ndtere leverandører tjener den funktion, de leverer, og derfor er i stand til at passere til virksomhedens fordele afledt af bulk køb og effektiv leasing.

Kvaliteten af service – fordi din virksomhed er den outsourcer kunde, vil du sandsynligvis opleve en “can-do holdning”, som ikke mÃ¥ske altid være udstillet af en in-house personale.

Mere kapital – Outsourcing reducerer behovet for at investere kapital i ikke-kerneforretning funktion og dermed frigøre kapital til at investere i profitsøgende aspekter af virksomheden.

State-of-the-art teknologi – outsourcere nødt til at bruge tid og penge pÃ¥ det nyeste udstyr og medarbejder uddannelse for at forblive konkurrencedygtig. Ved at outsource visse omrÃ¥der, er du sikret modtager de mest effektive tjenester og den seneste teknologiske udvikling inden for denne særlige funktion.

Prisstabilitet – ved at underskrive en kontrakt til at outsource, du vil sandsynligvis kunne opnÃ¥ stabile priser, at fjerne de fremtidige behov for at shoppe rundt. Stabile priser giver selskabet budget driftsudgifter og kapital køb mere præcist, mens potentielt forebyggelse sandsynligheden for overraskelse udgifter.

Nye forretningspartnere – outsourcere klart ønsker at blive set pÃ¥ som din forretningspartner. Og som en forretningspartner, de deler i ønsket om at holde din virksomhed opererer pÃ¥ sit højeste potentiale. Gennem denne business partner arrangement er outsourcere ivrige efter at introducere dig til andre outsourcere at bidrage til dette mÃ¥l.

Mere tid til at fokusere pÃ¥ centrale forretningsmæssige aktiviteter – kan ikke du overse denne uhÃ¥ndgribelige fordel ved outsourcing. Hvis en virksomhed at være vellykket og rentable, management er nødvendig for at tilbringe tid planlægning og ledelse af selskabets forretningsstrategier og ikke spilde tid at bekymre sig om forvaltningen af visse administrative eller accessoriske funktioner.

Potentielle ulemper

Som med alle nye system og fremgangsmåde, skal du tage gode med dårligt. Kritikere hævder, at udlicitering skaber for meget tab af kontrol, mindre fleksibilitet, tvivlsom besparelser og risiko af over afhængighed for få leverandører. Ejere af familie og privatejede virksomheder bør forstå, at indlede en outsourcing aftale tager betydelig management tid. At finde og vælge den rigtige outsourcing selskab kan tage mange måneder. Og outsourcing selskaber skal gives generelle direktiver og retningslinjer for hvad virksomheden ønsker gjort, og derfor nogle uddannelsesniveau tilsyn af ledelsen i sidste ende vil være nødvendig. Også, hvis en outsourcer erstatter en funktion, der historisk har gjort inden for virksomheden, fyringer kunne meget muligvis indflydelse medarbejdermoral og kan forårsage dygtige medarbejdere i andre kerneområder at forlade af frygt for jobsikkerhed. Derudover være forsigtig ikke til helt at fjerne de interne evnen til at levere grundlæggende produkt eller service, du tilbyder. For eksempel, hvis du er en producent og du har outsourcet samling af dit produkt, være sikker på, du kan stadig give en prøve af et speciale, in-house, hvis bedt om at en kunde. En forsinkelse af en produkt prøve kan koste dig kundens forretning.

En af de største klager fra virksomheder, der har outsourcet er, at der har været en mismatch mellem forventninger og realitet. Når en outsourcer markedsføre sine tjenester er der normalt meget entusiasme og talent dedikeret til at løse de problemer, der blev defineret i starten. Dog, når kontrakten er underskrevet, outsourcer bringer i dens implementering team, som ofte mangler det samme niveau af begejstring, salg og marketing team havde. Due diligence er nødvendige ved starten af alle nye forretningsforbindelser. Det er bedst at få anbefalinger fra nuværende kunder af outsourcer eller andre pålidelige kilder i din branche.

Omhyggelig udvælgelse er nøglen

Ved at være opmærksomme på disse mangler i begyndelsen af outsourcing-processen, kan du dæmpe mange af disse og opbygge outsourcing relationer, der gavner din forretning. Nøglen til vellykket outsourcing er omhyggelig udvælgelse af de funktioner, du outsource og de kreditorer, du vælger at levere dem.

Paul rige, hovedstol og Business konsulent

Siegel rige Division af Rothstein Kass – certificeret statsautoriserede revisorer