Bytte visitkort er en af de mest grundlæggende og fælles former for netværk i forretningsverdenen. Med noget, der er så almindelig praksis, uddele folk ofte kort blindt mens de ikke rigtig tænker på hvad kortet efter du hånd det.
Hvordan dine kunder mener om dit visitkort? Sætte dig selv i deres sko.
Er det værdifuldt for dem?
Løser det et problem?
Drage fordel af den ekstra fast ejendom på anden siden
De fleste virksomhedsejere bruge ikke bagsiden af deres visitkort. Det er førsteklasses plads til også at omfatte vigtige fakta, tilbud og oplysninger, hjælpe med at sælge din virksomhed til indehaveren. Herunder værdifulde tilbud på dit visitkort vil gøre det værd at bedriften på til.
P.T.O – hvordan man får nogen til at slå over dit visitkort
En lille forkortelse tilføjet til forsiden af dit kort kan fordoble din succesrate. P.T.O. (Please Drej Over) lader indehaveren ved der er noget af værdi på bagsiden, og det ville være i deres bedste interesse at tjekke det ud. Alternativt, kan du medtage, “Se tilbage til specialtilbud” Hvis du har pladsen til det.
Nu hvor du har deres opmærksomhed, rulle dem med a:
Undersøgelse, kan indløses til en gratis gave
Punch-kort til hyppige klienter
Værdifulde kupon URL til en særlig webside målretning visitkort modtagere
Forskning din sektor for at lære hvad visitkort, marketing ord vil flip deres skifte og vende dem til din virksomhed. Give dem, hvad de ønsker.
Selvom du kun uddele 50 kort ved hjælp af denne teknik, har du lige oprettet 50 muligheder for nye forretninger. Forestil Dem de muligheder, som ville komme med at have 1000 meget effektiv visitkort flyder rundt.
Nu hvor du har fundet den hemmelige opskrift på visitkort marketing succes, håndlavede disse kort ud hvor som helst og når som helst du kan. Den mere du hånd ud, jo bedre chance du har at score endnu en levetid kunde.